luni, 22 februarie 2010

Va salut !!!

Va salut dragi prieteni in ale scrisului si cititului pe net. In primul rand, astazi, vazand blogul Luizei Bogdan, mi-am dat seama ca si eu detin un blogulet, pe care nu l-am mai folosit demult, din putina lene, din nitica lipsa de timp, si din "oleaca", de lehamite. Imi cer scuze pentru acest lucru. Promit sa imi astern mai des gandurile, cam incalcite de altfel pe blog. Asaaa...astazi am vazut un film ce m-a cutremurat. Un film care a starnit in mintea si in sufletul meu un intreg razboi. Toate sentimentele si simtirile cu care m-a inzestrat Creatorul, au inceput sa se amestece, sa se contopeasca, tot felul de intrebari, mai mult sau mai putin pertinente au aparut in capul meu. Pentru ca pe undeva tine si de ceea ce stiu eu sa fac mai bine, adica sa cant, sa fac omul sa se simta bine, imi permit sa abordez acest subiect destul de delicat. In filmulet, ne este prezentata, drama ca bucurie. Asa imi place sa denumesc eu ceea ce o sa vedeti si voi. Un om mutilat, din ce motive, doar Cel care I-a dat mana, si i-a si luat-o stie, se bucura de un dar divin. Acela de a sti sa isi ascunda durerea, hidosenia, infirmitatea, handicapul, in sunete. Fantastic...zic eu. Cei care veti citi ceea ce am scris, o sa imi dati dreptate, ca de multe ori, durerea, suferinta, se poate alina, se poate suprima, ...cu ajutorul sunetelor, a muzicii. Muzica in sine este minunata. Dumnezeu a creat exact lucrurile de care avem nevoie pe lumea asta, pentru a ne face viata si frumoasa. Ca de cele mai multe ori ne facem viata un dezastru..asta tine de noi. Dumnezeu da, dar nu baga in traista. Dar sa revenim la omul nostru. Desi infirm, gaseste bucuria de a trai, se bucura, ca desi are un ciot in loc de mana, sufletul lui este fericit. Sunt convins, ca desi este asa, ii multumeste muuuult mai des decat multi dintre noi, lui Dumnezeu pentru ceea ce este, si pentru harul pe care i l-a dat. Omul nu face play back. Nu stie sa faca asa ceva. Desi infirm, canta muuult mai bine decat unii care au instrumentul in fata, de cantat zic, doar pentru a face poza si a-si justifica prezenta intr-un loc sau altul. Nu sunt eu demn sa judec. Eu doar vreau sa vedeti si voi, o minune, o minune ca muuulte altele care se petrec in jurul nostru, dar din cauza ochelarilor de cal, de cele mai multe ori nu le vedem. Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu